fredag den 19. juni 2015

KRANS af jens kæmpe

jeg kan ik stemme
man har erklæret sig uegnet
skal man læse avis
skal man kunne sige nej
skal man kunne synke på kommando
er elkedel strøm
er bier honning
er du sex
urinade
verden
jeg har smidt stemmeseddel væk hvad gør jeg
hvor kom det fra alt det mærke
rode og mærke ved ved bliv ved
kvadreret fedtpapir
strengede spil
velkommen hid
jeg dirker lige en spand kaffe på komfuret
det godt så drikker vi
og mussi kom for sent i går
mistede sit tolvår som ellers stod skrevet
hende med fodspor i panden kan man sige
blæk i øjnene og så videre
en eftermiddag i det gabte
et får et traume
jeg er ny i det her hvad skal man sige hmmm kønne teater
jeg er mand skal passe på hustru
jeg kok jeg kan lave mad jeg kan spille fodbold
jeg kan sluge ting uden at skylle efter med vand
for eksempel vitaminer
spaghetti karbonader
øl eller mad der smager dårligt
bløde chips
piller lige en krans ud af øret og tygger på den      






Ingen kommentarer:

Send en kommentar